Reklamácia

V prípade reklamácie nami dodaného tovaru, prosím, odošlite, prípadne prineste tovar osobne do sídla firmy na adresu:

KIKKO CZ s. r. o., Štěpaňákova 6, 719 00 Ostrava-Kunčice, Česká republika

Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie odporúčame priložiť doklad o kúpe (faktúra).

Výrobok do reklamácie odovzdajte čistý v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovať všetky časti a príslušenstvo, ktoré sú potrebné na overenie reklamovanej chyby.

 

Ako postupovať keď...

Je prijatý tovar poškodený

Pri preberaní tovaru od prepravcu si, prosím, starostlivo skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu www.baliky.cz, alebo našu spoločnosť.

 

Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte nám podrobnosti prostredníctvom emailu info(ad)xkko.sk, prípadne nás kontaktujte na čísle 00420 608 78 44 78 a my vám následne poradíme ako ďalej postupovať.

V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia má byť zo zákona vybavená v 30-dňovej lehote. Snažíme sa však reklamácie riešiť obratom.

V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase, zvyčajne obratom.

Peniaze za uznanú reklamáciu, prípadne za tovar z objednávky, u ktorej ste odstúpili od zmluvy v zákonnej lehote 14 dní, odosielame na Váš účet, a to najneskôr do tridsiatich dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy. Obvykle obratom.


 


Je dobré vedieť



Ako funguje záruka na tovar?

Ako každý obchod, aj ten náš má svoje obchodné podmienky, ktorými sa riadi.

Čo robiť v prípade, že chcete tovar vrátiť v 14-dennej lehote od zakúpenia.